Az Eurosporttal kötött partnerségnek köszönhetően a PURE ETCR idén mintegy 75 országban lesz látható. A májusban kezdődő versenyeket a Discovery multisport márkája segítségével több platformon, több mint 250 millióan nézhetik majd. A PURE ETCR-ben a valaha volt legerősebb – a 670 lóerőnek megfelelő 500 kW csúcsteljesítményű – elektromos túraautók versenyeznek.
A National Geographic csatornán január 14-étől két új sorozat indul a technológiai műsorblokk keretein belül: a „Titkok és üzemek”, valamint a „Villám-kivitelezők”. Az új sorozatok bemutatása alkalmából a NatGeo csatorna egy különleges kampányt indított, mely célja a fiatalabb, a húsz év körüli közönség elérése. A különleges szpot magyar szövegének a szerzője Galambos Attila; Nagy-Rigler Renáta és Szentirmai Zsolt hangjait hallhatjuk a felvételben. A technológiáról szóló két órás műsorblokk minden csütörtökön este kilenc órától látható.
Szilveszter napján sem hagyja magára a nézőket a Spektrum Home, folytatódik ugyanis saját gyártású magazinműsora, melyből nem hiányozhatnak a kedvenc fogások, a legjobb zenék és koktélok, és a humor sem.
Az Eurosport a PGA TOUR-ral kötött partnerség keretében jövőre az év 43 hetében kínál élő golfközvetítést a rajongóknak. A meglévő megállapodást kiegészítve Európa első számú sportcsatornája 2021 januárjától újabb 30 országban – többek közt Magyarországon – sugároz majd versenyeket. A golf szerelmesei streamingen és tévén keresztül is elérhetik kedvenc sportjukat.
„A rabszolgaság története” merőben új megvilágításba helyezi az Európán keresztül, Afrika és az Újvilág között immár 400 éve bonyolított emberkereskedelmet. A hollywoodi ikon és emberi jogi aktivista, Samuel L. Jackson magával ragadó személyes utazásra hívja a nézőket, a világot beutazva tárja elénk a szenvedésről és kapzsiságról, valamint az ellenállásról és helytállásról, illetve a sikerről és reményről szóló történeteket.
Hatodik alkalommal indul útjára a Cartoon Network csatorna „Aki ver, az nem haver” című, bántalmazás elleni, nemzetközi kampánya. Az elmúlt öt év során olyan sportolók, énekesek, influenszerek álltak az „Aki ver, az nem haver” szolgálatába, akikre a gyerekek példaképként tekinthetnek, éppen ezért hitelesen tudták átadni az üzenetet, miszerint a bántalmazás semmilyen körülmények között nem elfogadható, és mindig van segítség. 2015 óta kampánynagykövet volt Erdei Zsolt, Tóth Gabi, Molnár Ferenc Caramel, Trunk Tomi, Bánki Beni és Kapás Boglárka, valamint olyan intézmények csatlakoztak a kampányhoz, amelyek hitelesen képviselik a gyerekek védelmét: az Unicef Magyarország, az Emberi Erőforrások Minisztériuma, az Új Nemzedék Központ, valamint a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanács. A kampány az idei Kreatív Influ2020- versenyen ezüst díjazást ért el.
A Duna, ez a világszinten is jelentős hosszúságú folyó, tucatnyi ország, és millió ember életét határozza meg nap mint nap. Számtalan fotó és videó készült már róla, amelyek igyekeztek megmutatni hihetetlen nagyságát. A Spektrum vadonatúj saját gyártású sorozatának főszereplői most olyan mindennapi emberek, nem mindennapi sorsokkal, halászok, hajósok, harcos környezetvédők, vagy épp csendes szerzetesek, akik a Duna mentén, vagy magán a folyón élnek. Nick Thorpe sorozata ezt a világot hozza közelebb a nézőkhöz.
Bemutatták a Medve tesók első egész estés filmjének előzetesét. A Cartoon Network közönség kedvenc mackói, Grizz, Panda és Jeges legnagyobb kalandjukra indulnak.
Nótár Mary a hazai mulatós zene koronázatlan királynője, aki egyéni előadásmódjával, különleges stílusával, jellegzetes hangjával és határozott fellépésével lopta be magát a nagyközönség szívébe. Dana-Dom Nótár Maryvel címmel indul november 2-án, 21:00-tól a Muzsika TV-n Mary debütáló műsora, amelynek műsorvezetője és kiemelt előadója is egyben.
Életünk története – sztárpárok jövőutazása címmel vadonatúj talk show-val tér vissza az RTL Klub képernyőjére a Friderikusz Sándor, aki vendégeivel különleges időutazást tesz jelenből a jövőbe.
Az oldal sütiket használ
Az oldal sütiket és egyéb nyomkövető technológiákat alkalmaz, hogy javítsa a böngészési élményét, azzal hogy személyre szabott tartalmakat és célzott hirdetéseket jelenít meg, és elemzi a weboldalunk forgalmát, hogy megtudjuk honnan érkeztek a látogatóink.